Privacybeleid

Privacy
We doen er alles aan om jouw privégegevens privé te houden. Het kan zijn dat we je om gegevens vragen, wanneer je:
- een vraag stelt aan de helpdesk;
- toegang vraagt tot het (e-learning) aanbod.

We vragen in eerste instantie dan uitsluitend om:
- je naam
- je e-mailadres.

Het kan op enig moment nodig zijn dat deze privacyverklaring wordt gewijzigd. Als wij wijzigingen aanbrengen in deze privacyverklaring, dan plaatsen wij de nieuwe versie onmiddellijk op onze website. Het is dan ook noodzakelijk dat je deze privacyverklaring regelmatig bekijkt om op de hoogte te blijven van eventuele aanpassingen.

Juridische gronden voor het gebruik van jouw gegevens
Naast het gebruik van je gegevens om bovengenoemde redenen, kunnen we je gegevens gebruiken bij ‘gerechtvaardigd belang’. Dat betekent dat we al onze bezoekers de meest optimale, persoonlijke service willen verlenen. Hierbij denken we altijd aan jouw privacy. Dit geldt voor:
- Tevredenheidsonderzoek
- Account
- Nieuwsbrief & e-mail
- Acties
- Social media

We kunnen ook een wettelijke verplichting hebben om je gegevens te gebruiken en vanzelfsprekend houden we ons netjes aan de wet.

Toegang tot je gegevens
Wanneer we je verder persoonlijk advies willen geven op gerichte advertenties willen laten zien, kunnen we de genoemde data mogelijk delen met partijen zoals data management-platforms, media- en advertentiebureaus en onderzoeksbureaus. In verdachte situaties zijn we verplicht om klantgegevens te delen met overheidsinstanties.

Met alle partijen waar wij een samenwerking mee aangaan en die persoonsgegevens verwerken, wordt een Verwerkersovereenkomst gesloten. Hiermee borgen we dat je gegevens uitsluitend worden gebruikt ter uitvoering van de dienst waar je via het platform voor hebt aangemeld.

Locatie van je gegevens
We slaan je gegevens op in verschillende databases en te allen tijde binnen de Europese Unie.

Termijn dat we je gegevens bewaren
We bewaren en gebruiken jouw gegevens niet langer dan noodzakelijk. Daarna verwijderen we alle data die we van je hebben. Of gebruiken we jouw gegevens anoniem, omdat we bepaalde data nodig hebben voor interne analyses en rapportages.

Hieronder de specifieke gegevens en hoe lang we ze bewaren.

- Opgenomen chat- en telefoongesprekken verwijderen we standaard na 30 dagen tenzij we een wettelijke verplichting hebben om een gesprek langer te bewaren.
- Als je je hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief of toestemming hebt gegeven voor het ontvangen van gepersonaliseerde berichten, dan bewaren we die toestemming 7 jaar lang.

Controle over je eigen gegevens
Uiteraard bepaal jij wat er met je gegevens gebeurt. Je kan bij ons opvragen welke gegevens wij van je hebben verzameld en natuurlijk ook om deze te verwijderen. Dit doe je door een verzoek tot inzage te sturen naar contact@haaglandenleertdoor.nl, welke wij z.s.m. zullen afhandelen. Ook voor andere vragen omtrent privacy kun je je richten tot contact@haaglandenleertdoor.nl.


Contactgegevens
E-mail: contact@haaglandenleertdoor.nl